A DARIMAO DZSUNGELÉBEN I.​

Kedves Kalandorok!

Gratulálunk mindenkinek, aki teljesítette a Hoppá! és az Orczy Kalandpark közös szervezésében megrendezett kalandot. A Darimao őserdő békéje segítségeteknek köszönhetően helyreállt. Az őserdő lakói, a gunglák népe hálás mindazoknak, akik már egy-egy feladat teljesítésével is hozzájárultak a rejtély felgöngyölítéséhez. Amennyiben kíváncsiak vagytok a legenda minden részletére, az ifjú sámán és a többiek sorsára, és hogy miként sikerült megakadályozni a szellem felébredését, a „Darimao története” menüpont alatt megtaláljátok az oldal alján!

Természetesen hősies helytállásotok nem múlik el nyomtalanul. A küldetés során készült fényképekörökre megőrzik emléketeket az utókor számára. Ezeket a Képgaléria menüpontban találjátok!

Idős sámánunk különleges képességének köszönhetően a nap folyamán csapatokba szerveződve veselkedhettetek neki az akadályoknak. Minden csapatnak gratulálunk a hősies helytállásért! Lássuk, hogyan teljesítettek a csapatok!

  1. helyezést ért el: KÉK csapat (86 pont)
  2. hely: ZÖLD (71 pont)
  3. hely: SÁRGA (64 pont)
  4. hely: PIROS (58 pont)

Külön kiemelnénk azokat a kalandorokat, akik csapatuknak a legtöbb pontot szerezték! Ők a következők:

  1. KÉK csapat: Andris (6 pont)
  2. ZÖLD csapat: Lilla (6 pont)
  3. 3. SÁRGA csapat: Tivi (7 pont, a legtöbb pontot gyűjtő kalandor lett)
  4. PIROS csapat: Vera és Lili (6-6 pont)

Többen próbálkoztak rekordok felállításával is, amihez különösen komoly akaraterőre és elhivatottságra volt szükség. Lássuk, kik érték el a legkitűnőbb helyezéseket:

Ropievés: 1. helyezett lett Feri a piros csapatból (35 másodperccel), a legjobban teljesítő lány pedig Emma volt (2 perc 4 másodperccel). Különdíj jár a leggyorsabb felnőttnek, Domi apukájának, aki 13 másodperc alatt ette meg a ropikat!

Gokart: A leggyorsabb Andris lett a kék csapatból – 19 másodperc alatt teljesítette a távot!

Szögbelógatás: Bálint a kék csapatból 17 másodperc alatt teljesítette a feladatot, ez meghozta neki a rekordot! Emma (piros csapat) volt a legügyesebb lány 54 másodperccel!

Ping-pong: János a zöld csapatból 12-szer tudta pattogtatni a labdát, ezzel mindenkit lekörözött!

Gratulálunk a rekordereknek!

A kaland nem ér véget! Találkozzunk a második Hoppá! Orczy Kalandnapon 2012. október 7-én, ahol mindenkire rengeteg új próbatétel és az eddiginél is érdekesebb történet vár! Ha tetszett az augusztusi Kalandnap, mindenképpen gyere el – ez még izgalmasabb lesz!

Hihetetlen hírrel szolgálhatunk: úgy tűnik, hogy közös erőfeszítésünk meghozta gyümölcsét és sikerült a Belgeusz lelkétől gonosszá vált szellemet visszaűzni a tó mélyére! Nem győzünk csodálkozni azon az elképesztő bátorságon és akaraterőn, amit mutattatok a küzdelem során, és ami szükséges volt ahhoz, hogy megakadályozzuk a katasztrófát. De hogy számotokra se maradjanak sötét foltok, eláruljuk, pontosan mi is történt!

Azt tudjátok mindannyian a sámántól, hogy nagyon régen öt kalandor érkezett a Darimao őserdőbe, hogy megalapítsák falujukat, amely a béke és nyugalom szigeteként rengeteg más embert és egyéb lényt vonzott – belőlük lettek aztán a gunglák. Az öt kalandor nem állt meg ennyinél és elhatározták, hogy felébresztik az őserdő védelmére az Erdő Szellemét. Egyikük, Belgeusz azonban sötétebb terveket dédelgetett: az Erdő Szellemét arra akarta felhasználni, hogy mindenki elpusztítson, aki az őserdőbe be akar lépni, így teljesen maguk számára kisajátítva az erdőt. A többiek erről nem tudva megkezdték rituáléjukat és mikor lelkük egyesült az Erdő Szellemében, az Belgeusz lelkétől uralva szörnyű pusztításba kezdett. A gunglák összefogtak és sikerült a Föld mélyére száműzniük a szellemet, a szertartást pedig megpróbálták elfelejteni.

Ti, bátor Kalandorok, akkor érkeztetek meg, amikor jósunknak látomása volt arról, hogy a Szellem ismét készül előtörni a Föld alól. Feladatul azt kaptátok, hogy keressétek meg a pontos módot ennek megakadályozására, és a helyet, ahol a Szellem eddig eltemetve várta álma végét. Nézzük, hogy voltatok erre képesek!

A gunglák elmeséléséből rájöhettetek, hogy először is szükségetek volt egy darabra abból a sziklából, amely körül a kalandorok elvégezték a Szellemet előhívó szertartást. Ezt a bányásztól kaphattátok meg, ha megtudtátok neki, hol lehet a legnagyobb valószínűséggel ezüstöt találni a környező hegyekben. Az ezüstről a kalandozó mesélt nektek, amit a Vijjogós Bob völgyében talált. De az információt nem adta ingyen: segítenetek kellett abban, hogy bejusson III. Leoszt piramisába. Ehhez kért tőletek egy kedvező jóslatot a jósunktól, hogy lássa, nem rejteget végzetes veszélyt a piramis. A jóslat mellé pedig tudni akarta, hol várnak rá csapdák a piramisban – ezt pedig ki is tudhatná jobban, mint egy múmia! Ha vittetek neki szkarabeusz páncélt a kereskedőtől, szóra bírhattátok és mesélt a kalandozóra váró veszélyekről.

Ha a Szellem nyughelyét kerestétek, a leghelyesebb volt megbarátkoznotok az öreg törzsfőnökkel. Barátságtalansága szertefoszlott, ha megsúgtátok neki: a vámpírtól tudjátok, hogy csak a tó mellett képes álomra hajtani a fejét. A vegetáriánus vámpírnak ehhez el kellett vinnetek az alkimista receptjét legújabb vérszérumához, hogy innentől emberek nélkül is képes legyen vérivásra. Az alkimista szívesen odaadta ezt nektek, ha a jóstól megvittétek neki a hírt, hogy arany előállításához nélkülözhetetlen az alligátor szempillája! Ha mindezzel megvoltatok, az öreg törzsfőnök bevallotta, hogy azért képes csak a tó mellett aludni, mert a Szellem nyughelye ennyire vonzza a lelkét – ez a nyughely pedig a tó mélye!

Nem volt más hátra a küldetésetekhez, mint a sziklaszilánkot megfestetni mágikus feliratokkal és bedobni a szellem nyughelyeként szolgáló tóba. Ezt a festést a kódexmásoló végezte el nektek, ha vittetek neki a tündérek nektárából. Ezt természetesen egy tündértől tudtátok megszerezni, aki csak annyit kért érte: áruljátok el neki a nektár manó nevét! Mivel erről valószínűleg nem volt fogalmatok, azifjú sámánhoz kellett fordulnotok segítségért. Ő a kereskedőtől kapott baziliszkuszfa kéregtől révületbe esett és megadta a választ: a szó a Pümpü. Ezért cserébe a tündértől nektárt vihettetek a kódexmásolónak, aki befestette a szikladarabotokat – és nem volt már dolgotok hátra, mint beledobni a tóba, hogy egyesített erőtökkel visszaszorítsátok a Szellemet a Föld mélyére.

A küldetés sikerült, még aznap éjjel hatalmas morajt hallottunk, mintha földrengés akarná kettérepeszteni a Darimao őserdő földjét. Több száz éves fák dőltek ki, a szél rettenetesen visított és mintha egy elképesztő lény hangját hozta volna magával – aztán hirtelen abbamaradt és nem hallatszott más, mint a madarak visszatérő éneke és az éjszakai meleg szellő suhogása. A Szellemet sikerült megakadályoznotok abban, hogy visszatérjen, ezzel ismét több száz év nyugalmat adva az őserdő lakóinak.

Köszönjük fáradozásotokat! Reméljük, következőre is számíthatunk Rátok, ha hasonlóan nagy baj készülne! Addig se felejtsétek el a gunglákat és azt, amit ők értéknek gondolnak! Várunk Titeket vissza!

kalandunk képei

Close Menu

Add meg e heti parancssorodat

Kreáld meg Karaktered

Kérjük töltsd ki a mezőket, hogy karakteredet bevehessük a játékba.

VIII. Hoppá! nyári kalandtábor 2019

Kérjük, add meg adataidat, hogy fogadhassuk jelentkezesed.

Gardéz Gazett

Íratkozz fel, hogy mindig megkapd a legfrissebb híreket programjainkról, táborunkról és az ezekhez kapcsolódó kedvezmenyeinkről .

* A feliratkozással elfogadod adatvédelmi nyilatkozatunkat.